مهسا امینی / گزارش مردمی از اعتراضات و اغتشاشات اخیر ، 31 شهریور 1401

***نسیم معرفت***


 

** فتنه شهریور1401ازماست که برماست 

 

 

به نام خدا

هیچگاه از یاد نبریم که غرب و آمریکا با اساس و اصل  نظام جمهوری اسلامی ایران مُشکل دارند و برای مهار و یا سقوط آن اهرم های زیادی داشته و دارند  . یکی از اهرم های آنها جهت مقابله با نظام اسلامی ایران حفظ و دفاع از موجودیت مَنحُوس و پلید رژیم  اسرائل غاصب است . تا این غُدّه سرطانی وجود دارد ما با غرب و آمریکا  مُشکل خواهیم داشت . البته بادرایت و حکمت و مصلحتِ اندیشمندانه می توانیم خطرات این گرگ های  وحشی  و خونخوار  را کم کنیم ولی به فرمایش امام راحل (امام خمینی «ره») رابطه ما با آمریکا و مانند آن رابطه گرگ و میش است  و در کلامی دیگر فرمود : «اگر از توطئه آنها غفلت کنید شما را نابود خواهند کرد » . تا به حال  به لطف خدا و مقاومت ملّت ایران و رهبری امام خمینی «ره» و مقام مُعظّم رهبری حضرت آیت الله  امام خامنه ای همه توطئه ها و نقشه های شومشان نقش برآب شد و بعد از این هم ان شاءالله چنین خواهد شد . فتنه شهریور 1401 که با امپراطوری رسانه ای دشمنان اسلام و  انقلاب و نظام جمهوری اسلامی  همراه بود  و همه شبکه های مُعانِد با  فعالیت های تخریبی و براندازانه و دروغ پردازی های بی نظیر جهت تقویت این فتنه به میدان آمده بودند بحمدالله با هوشمندی و مقاومت ملت با بصیرت ایران و فداکاری ها و رشادت ها و شهادت های نیروهای مُخلِص مردمی و سپاهی و بسیجی و نیروی انتظامی همانند فتنه های دیگر به شکست انجامید . فتنه شهریور 1401  که متاسفانه  بطور «برنامه حساب شده»  عده ای از جوانان کم سن و سال را بر ضدّ نظام جمهوری اسلامی و بر ضدّ ولایت فقیه تحریک کرده بودند و رفتارهای خشونت بار و قتل و کُشتار و تخریب اموال عمومی و هتک نوامیس را به همراه داشت،  درس ها و عبرت های زیادی برای مردم ما و مخصوصا برای مسؤلین دارد . مردم و مسؤلین باید متوجه باشند که دشمنان انقلاب و مُستکبرین عالَم از هر راهی که امکان سوء استفاده و توطئه باشد وارد خواهند شد و ما باید مَنفَذهای سوء استفاده و توطئه را رَصَد و سدّ کنیم و کاری نکنیم که دشمن  به دست ما و با بسترهای که ما برای آنها آماده می کنیم به ما ضربه وارد کند و متاسفانه قضیه و‌ ماجرای مهسا امینی و مانند آن و ولنگاری در شبکه های مجازی مثل اینستا و غیره از  نوع و انواع همان چیزهایی است که دشمن به دستان خودمان به ما ضربه وارد نمود و خسارت های مُختلفی به ما وارد شد . از ماست که بر ماست . دشمن از بی توجهی یا کم توجهی مسؤلین گذشته و حال به امور جوانان و امور اقتصادی و فشارهای اقتصادی مردم و عدم اهتمام به مدیریت شبکه های مجازی و افسارگسیختگی این شبکه ها و خواب بودن نهادهای فکری و فرهنگی کشور و میدان داده شدن عناصری که تعهّدی به انقلاب و نظام و ارزش های دینی و انقلابی ندارند (سلبریتی ها) ، به موقع سوء استفاده نموده و با بهره گیری از نقاط ضعف ما فتنه سختی را بوجود آورد . به نظر بنده  فتنه شهریور 1401  اگر چه برنامه ریزی شده از طرف دشمنان بیرونی است و همیشه هم اینگونه بوده و هست و خواهد بود  ولی این فتنه اسباب شعله وری آن به دست جهالت کارهای خودمان بوده است و هر کسی که در این مطلب شک کند بویی از سیاست نبرده است . از ماست که بر ماست .

 

 

** آیت الله سید اصغر سعادت میرقدیم لاهیجی

 

 

************************************

*** عشقنامه+آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیج+پایگاه اندیشوران حوزه+http://saadat.andishvaran.ir/fa/ShowNote.html?ItemId=17444ه+کلیک کنید+

*** ازدواج کنید - ازدواج کنید - ازدواج کنید+آیت الله سید اصغر سعادت میرقدیم لاهیجی + پایگاه اندیشوران حوزه + http://saadat.andishvaran.ir/fa/ShowNote.html?ItemId=18347 . +کلیک کنید .

*** قرآن کتابی پراز خیر وبرکت+ کتابخانه اینترنتی آیت الله سید اصغر سعادت میرقدیم لاهیجی+پایگاه اندیشوران حوزه +http://saadat.andishvaran.ir/fa/ShowNote.html?ItemId=2252 +کلیک کنید .

*** انسان گُل سَرِ سَبَدِ موجودات(تفسیر)+ تنظیم و اصلاحات و اضافات توسط استاد سید اصغر سعادت میرقدیم لاهیجی+ پایگاه اندیشوران حوزه + http://saadat.andishvaran.ir/fa/ShowNote.html?ItemId=6779 .+کلیک کنید .

*** گفتار برخی از دانشمندان در فضیلت علم+مَحَجَّةُ البَیضاء مُلّا مُحسِن فیض کاشانی+آیت الله  سید اصغر سعادت میرقدیم لاهیجی+سایت حکیم عسکری گیلانی + http://hakim-askari.rozblog.com/post/703 . + کلیک کنید .


*** موضوعات و عناوین اخلاقی و تربیتی و اجتماعی و اعتقادی و حدیثی+پایگاه اندیشوران حوزه+آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی

*** مطالب حضرت آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی گیلانی+http://hakim-askari.rozblog.com/post/623 . +کلیک کنید

***کتابخانه اینترنتی آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی ....+کلیک کنید

*** تفسیر سوره کهف توسط آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی+ بر اساسِ «متنِ عربی کتابِ اَلمیزان جلد 13.علامه طباطبایی»+سایت سعادت میرقدیم ها+کلیک کنید  +

http://saadatmirghadimha.rzb.ir/post/8 .

 

*** درخشانترین ستاره‌ی فرهنگ فارسی+شاعر همه قرن ها و همه قشرها+بیانات آیت الله امام خامنه ای در آیین گشایش کنگره جهانی حافظ در سال 1367 +سایت حکیم زین العابدین  عسکری گیلانی لشت نشایی+ http://hakim-askari.rozblog.com/post/751 + کلیک کنید  .

 






برچسب ها : آیت الله سیداصغرسعادت میرقدیم لاهیجی  , فتنه شهریور1401ازماست که برماست  ,